پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
دانلود کده رایگان
کلیک کن ضرر نمیکنی
آموزش
فیلم
عکس



بهترین راه خود کشی
نوشته شده در چهار شنبه 30 / 4 / 1393
بازدید : 401
نویسنده : مسعود

بهترین راه خوکشی اینه که :

از رحمت واسعه خدا نا امید بشیم …
به یک در بسته خیره بشیم و از یه عالمه درهای باز غافل بمونیم …
نتونیم کسی یا چیزی ببخشیم …
دست نیاز بسوی خالق بی همتا دراز نکنیم …
ظلم کنیم …
قدر نشناس باشیم …
فرصتهامون رو بکشیم …
شکم هامون رو از مال حرام پر کنیم …
دروغ بگیم ، غیبت کنیم و تهمت بزنیم …
بین عشق و نفرت ؛ نفرت رو انتخاب کنیم…
با خانواده و دوستان قطع رابطه کنیم …
مشورت نکنیم و در مواقع نیاز از کسی کمک نخوایم …
کتاب نخونیم …
تعقل و تفکر نکنیم …
دیده ی عبرت بین نداشته باشیم …
هدف والایی در زندگی نداشته باشیم …
مال دنیا بشیم …
به افکار منفی اجازه جولان در مغزمون بدیم …
از یک کاه، تو ذهنمون کوه بسازیم …
خودمون رو دست کم بگیریم …
به توانایی هامون ایمان نداشته باشیم …
هزار دلیل شاد بودن رو، قربانی یک یا چند دلیل غمگین بودن کنیم …
اعتماد بنفس و عزت نفس نداشته باشیم …
نخندیم !
….

اگر هرکدوم از موارد بالا رو مرتکب بشیم درواقع خودمون رو کشتیم … بله گاهی هنوز داغیم و خبر نداریم …
و بزرگی چه زیبا گفته که : بعضی آدمها در بیست سالگی میمیرن ولی تا هفتاد سالگی به خاک سپرده نمیشن …


:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , ,
:: برچسب‌ها: خودکشی , راه خودکشی ,



بازدید : 472
نویسنده : مسعود

ios

ظاهر سیستم عامل و منوهای گوشی های آیفون برای خیلی ها جذاب می باشد. اگر شما یک دستگاه اندرویدی دارید و می خواهید صفحه آن را شبیه به آیفون کنید نرم افزار iLauncher  را از دست ندهید. با لانچر فوق العاده زیبا iLauncher می توانید اینترفیس سیستم ios را در اندروید خود به ارمغان آورید. از ویژگی های این لانچر ...


:: موضوعات مرتبط: اندروید , ,
:: برچسب‌ها: آندروید , لانچر ,



بهترین کلیدهای میانبر کیبورد
نوشته شده در یک شنبه 28 / 4 / 1393
بازدید : 467
نویسنده : مسعود

كيبورد

 هربار که دستانمان را از روی کیبورد و برای گرفتن موس بلند می‌کنیم ثانیه‌های ارزشمندی را از دست می‌دهیم. برای همین هم هست که خیلی از افراد حرفه‌ای دائما در حال استفاده از میانبرها هستند. میانبرها خیلی اوقات دقیق‌تر از حتی بهترین موسهای دنیا کار می‌کنند و با سریعترین حالت ممکن ما را به مقصدمان می‌رسانند. بیشتر ما از ...


:: موضوعات مرتبط: آموزش , کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: کلید های میانبر کیبورد ,



واتس اپ مسنجر WhatsApp Messenger 2.11.272 برای اندروید
نوشته شده در یک شنبه 27 / 4 / 1393
بازدید : 427
نویسنده : مسعود

جدیدترین نسخه مسنجر واتس آپ برای گوشی و تبلت اندروید

WhatsApp یک مسنجر فوق العاده است. با استفاده از این برنامه می توانید از طریق شبکه های ۳G و یا Wifi با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار کنید. این برنامه به مدت یک سال رایگان می باشد و بعد از آن باید مبلغی جهت عضویت پرداخت نمایید.

برخی از ویژگی های برنامه:

  • - چت با دوستان خود در هر نقطه از دنیا به صورت رایگان
  • - قابلیت صحبت به صورت گروهی با مخاطبان
  • - ارسال پیام، تصاویر و فایل کاملا رایگان (به مدت یک سال)
  • - قابلیت ثبت نام از طریق شماره تلفن
  • WhatsApp Messenger1
  • برای دانلود نرم افزار واتساپ به ادامه مطلب بروید

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اندروید , ,
:: برچسب‌ها: واتساپ ,



آنتی‌ویروس زونر اندروید – Zoner AntiVirus Free 1.8.3
نوشته شده در یک شنبه 27 / 4 / 1393
بازدید : 484
نویسنده : مسعود

آنتی ویروس زونر برای گوشی و تبلت اندرویدآنتی‌ویروس Zoner Android برای حفاظت از تبلت و موبایل آندرویدی شما. راه‌حلی مدرن و امن برای حفاظت از گوشی و تبلت شما. فراهم کردن سپری در مقابل ویروس‌ها، تروجان، کرم و بدافزارها در کنار حفاظت در مقابل تماس‌ها و پیامک‌های ناخواسته. ≡≡ مطالبی که شاید به دردتون بخوره ≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡ برنامه آنتی ویروس Mobile Security & Antivirus برای اندروید آنتی ویروس ...


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اندروید , ,
:: برچسب‌ها: آنتی ویروس آندروید ,



بازیگران سریال هفت سنگ
نوشته شده در پنج شنبه 26 / 4 / 1393
بازدید : 557
نویسنده : مسعود

 


:: موضوعات مرتبط: عکس , هنرمندان , ,
:: برچسب‌ها: سریال هفت سنگ ,



عکس های بازیگران در برزیل وحمایت از تیم ملی
نوشته شده در پنج شنبه 26 / 4 / 1393
بازدید : 513
نویسنده : مسعود

 

 


:: موضوعات مرتبط: عکس , هنرمندان , ,
:: برچسب‌ها: بازیگران در برزیل ,



آشنایی با فرمت های عکس
نوشته شده در پنج شنبه 26 / 4 / 1393
بازدید : 455
نویسنده : مسعود

فرمت های تصاویر image fomats

در دنیای امروز یکی از مهمترین  فر آیند ها، انتقال اطلاعات است . بدین منظور تصمیم گرفته شد که  در مورد  نحوه ی انتقال تصاویر در این مقاله صحبت شود .
امروزه فرمت هاییی که از همه بیشتر مورد استفاده می گسرند عبارتند از TIF، JPGو GIF . در این نوشته یک فرمت دیکر به نام PNG نیز معرفی می شود .

حال ببینیم که هر کدام چه نوع تصویری را در خود می توانند ذخیره کنند :
(TIF:   RGB(24 تا 48 بیت ، طیف خاکستری(8 تا 16 بیت )،  رنگ اندیسی(1تا 8بیت) ، دو سطحی(1 بیت )
(PNG:  RGB(24 تا 48 بیت ،   طیف خاکستری(8 تا 16 بیت )،  رنگ اندیسی(1تا 8بیت) ، دوسطحی(1 بیت )
(JPG:  RGB(24 بیت   ، طیف خاکستری (8بیت)
GIF:   رنگ اندیسی(1 تا 8بیت)

برای کسانی که آشنایی با تنوع تصاویر ندارند ، در زیر آنها را توضیح می دهیم :

RGB: این کلمه مخفف Red، Green ، blue است . با این 3 رنگ می توان تمام رنگ ها را درست کرد . 
طیف  خاکستری(grayscale) : این نوع طیف ، رن های بین سفید و سیاه را شمال می شود ( رنگ های خاکستری)
رنگ های اندیسی:این نوع تصاویر فقط چند تا رنگ را شامل می شوند .( رنگ های محدود ).
رنگ های دوسطحی (bilevel):این نوع تصاویر فقط شامل ذو رنگ سیاه و سفید می باشند .

در دنیای اینترنت و یا در جا های دیگر ، دو نوع تصویر استفاده می شود : عکس ها و گرافیک ها 
تفاوت این دو می تواند باعث شود که ما بتوایم بهترین نوع فرکت تصویر را انتخاب کنیم :

عکس ها معمولا دارای   تغغیرات پیوسته هستند ، به این معنا که پیکسل های کنار هم معمولا دارای رنگ های بسیار نزدیک به هم هستند . مثلا ، یک آسمان آبی ممکن ایت انواع آبی را در خود داشته باشد .معمولا این رنگها از نوع RGB یا  طیف خاکستری  هستند و یک عکس رنگی معمولی  تقریبا 100000 رنگ از 16 میلیون رنگ یک RGB 24 بیتی را  دارا می باشد . 
گرافیک ها ( که شمل لوگو ها و تصاویر دو سطحی است ) معمولا پیوسته نیستند ( البته ممکن است دارای گرادیان رنگ باشند ؛ گرادیان رنگ  یعنی  سایه روشن در رنگ ها مثلا تغسسر آهسته از آبی به زرد ).گرافیک ها معمولا نقاشی هستند ، نع عکس، و از رنگ های کمی استفاده می کنند ( در حدود 16 رنگ ) .در یک کاریکاتور گرافیکی ، آسمان معمولا یک رنگ هست ( آسمان ما هم یک رنگ هست !! چقدر شاعرانه !!) ولی در یک عکس ممکن است  تعداد زیادی آبی ممکن است وجود داشته باشد . و یا یک نقشه ممکن است  6 یا هفت رنگ برای نقشه و راهنما داشته باشد  به علاوه ی  رنگ سفید کاغذ و رنگ آب دریا .  برای تخیه این چند رنگ می توان از تصاویر با رنگ های اندیسی استفاده کرد . معمولا  کناره های تصاویر دارای سایه نیستند .

  :JPEG(Joint Photographic Experts Group) تصاویر 

این فرمت ( که اصطلاحا به آن "جی پگ ) گفته می شود . برای عکس ها  که نیاز دارند حجم کمی داشته باشند( برای e-mail یا سایت ها)  مناسبترین گزینه است .  JPG در حافظه ی دوربین های دیجیتالی به کار برده می شود ولی فرکت های RAW و یا TIF نیز در آنها استفاده  می شود .  فایل های JPG به طور  شگفت انگیزی کوچک هستند . معمولا حجم آنها یک دهم حجم فایل اصلی هستند . این کاهش حجم شگفت انگیز قیمتی دارد . JPG از فشردگی  با حذف داده  استفاده می کند (lossy compression) . حذف داده یاعث می شود که  کیفیت عکس ها پایین بیاید و این کاهش کیفیت قابل ترمیم و بازگشت نیست .
روش های  فشردگی در فرمت های دیگر تقریبا بدون خذف اطلاعات  هستند .  فشردگی بدون حذف  داده های اولیه را بیت به بیت  باز می گرداند .  ما به ذخیره دادن داده ها و باز گرفتن آنها در هنگام باز کردن آنها عادت کرده ایم. فایل های exel < یا word  همانطور که ذخیره میش وند همانطور هم دوباره باز می شوند .و ما هیچ ذهنیتی نسبت به خذف اینگونه داده ها نداریم .  TIF، BMP،GIF،PNG و فرمت های تصویری دیگر  بدون حذف هستند .این "بدون حذف بودن " خود باعث می شود که برای فشردگی  محدودیت هایی ایجاد شود ؛ به این معنا که نمی توان آنها را بیش از 10 تا 40 درصد کوچکتر کرد . در نتیجه راندمان فشردگی آنها پایین است .

ولی فایل های JPG  اینطور نیستند . این نوع  فشردگی دارای بازده بسیار بالایی است ( دارای فایل های بسیار کوچکی هستند) چون طوری طراحی شده است تا  "با حذف" باشند .JPG تثویر را طوری تغییر می دهد تا برای فشردگی مناسب باشد .  جزدیات بسایر کوچک که در فشردگی ممکن است مشکل ایجاد کنند( تغییرات رنگ بسیار کم ) صرف نظر می شوند .  این باعث می شود تا یک فشردگی شگفت آوری درحجم  تصویر ها بوجود بیایداین حذف شدن اطلاعات در تصویر اصلی به صورت از بین رفتن صافی و یکنواختی تصویر ظاهر می شود .( درجه ی آن می توند فرق بکند ). این خصوصیت JPG باعث میشود تفاوتی عمده بین آن و ذدیگر فرمت های تصویری بوجود بیاید .این حرف شاید موعظه آمیز باشد و لی حتما دلیل قانع کننده ای برای استفاده از این  فرمت داشته باشید .
در استفاده از e-mail و یا در سایت ها که لازم است اطلاعات از طریق مودم انتقال پیدا کند و همچنین کیفیت مهم نباشد ، این نوع فرکت مناسب است . بعضی جا ها واقعا لازم است  حجم جای کیفیت را بگیرد . 
همچنین این نکته را باید متذکر شد مه هر دفعه از که فایل به صورت JPG فشرده می شود ، کیفیت آن پاینن می آید . به هنمین دلیل تغییر دادن و ذخیره کردن دوباره ی JPG  مسئله ای است .
در دوربین های دیجیتال ، گزینه ای وجود دارد که در آن می توان ادازه ی تصویر را انتخاب کرد. این انتخاب اندازه ی تصویر ، در اصل انتخاب نوع فشردگی تصویر می باشد . 
تصاویری که در آن ویژگی ها و جزئیات تصویر کم است ، حجم خیلی کمتر می شود . برای دو تصویر هم اندازه و دارای روش JPG یکسان ولی محتویت مختلف اندازه ها می تواند بین 1 تا 2 برابر تفاوت داشته باشد .

در دنیای اینترنت و یا در جا های دیگر ، دو نوع تصویر استفاده می شود : عکس ها و گرافیک ها

از آنجایی که تصویر به اندازه ی بسیار  کمی تغییر می کند ، اندازه ی تصویر یک پارمتر بسیار ضعیف برای  فهمیدن تغییرات در کیفیت تصویر است( به این معنا که حجم تصویر نمی تواد سخنی از کیفیت آن بزند ) . برای یک تصویر RGB معمولی 24 بیت یم تصویر غیر قشرده 3 بایت به ازای هر پیکسل است . .به طور مثال ، یک تصویر با ابعاد 3000*2000  6 مگا پیکسل است . وقتی این تصویر یه صورت غیر فشرده ذخیره می شود 18 ماگابایت جا اشغال می کند . اگر با JPG با کیفیت بالا این تصویر ذخیره شود ،  25 تا 50 درصد  حجم کل آن است یک JPG با 10 درصد حجم کل که دیگه آخرشه ( ولی کیفینت...). 
یک نکته دیگر . رنگ ها خیلی بهتر از طیف خاکستری فشرده می شوند . به این معنا که حجم طیف خاکستری زیاد کاهش پیدا نمی کند ( چون تغییرات رنک زیاد نیست ).

و در آخر باید گفت که برای باز کردن تصاویر فشرده شده ، CPU باید به کار بیفتد . چون الگوریتم های پیچیده ی ریاضی در پشت JPG نهفته  هستند . برنامه های مختلف نیز برای باز کردن JPG از روش های مختلف استفاده می کنند . به این معنا  که ممکن است در باز کردن JPG( به منظور سریع باز کردن) میانبر یزنند. سریع تر بودن یعنی کیفیت تصویری متفاوت . 
در نهایت ، تصویر نهایی JPG به جزئیات تصویر ،درجه ی فشرده سازی،روش فشرده سازی برنامه و روش باز کردن فایل JPG بستگی دارد .


:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: فرمت عکس ها ,



عاشقانه
نوشته شده در شنبه 24 / 4 / 1393
بازدید : 562
نویسنده : مسعود

اس ام اس عاشقانه اس ام اس عاشقانه ﺑﻪ ﺗﻮ ﺳﻮﮔﻨﺪ! ﺑﻪ ﺭﺍﺯ ﮔﻞ ﺳﺮﺥ ﺑﻪ ﭘﺮﻭﺍﻧﻪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻋﺸﻖ ﻓﻨﺎ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﺩﺯﻧﺪﮔﯽ ﺯﯾﺒﺎ ﻧﯿﺴﺖ ﺍﻧﭽﻪ ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ ﺗﻮﯾﯽ ﺗﻮ ﮐﻪ ﺁﻏﺎﺯ ﻣﻦ ﻭ ﻟﺤﻈﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﻣﻨﯽ

ﻣﺜﻞ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﭼﺸﻤﻬﺎﯾﺖ ﺩﯾﺪﻧﯽ ﺍﺳﺖ ٬ ﺷﻬﺮ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﺩﯾﺪﻧﯽ ﺍﺳﺖ ﺯﻧﺪﮔﺎﻧﯽ ﻣﻌﻨﯽ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺗﻮﺳﺖ ٬ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﯾﺖ ﺑﯽ ﻧﻬﺎﯾﺖ ﺩﯾﺪﻧﯽ ﺍﺳﺖ

نشسته ام به یاد کودکی هایم… دور غلط ها یک خط بسته میکشم… دور تو… دور خودم…

مدتهاست چتر منطق را بر سر گرفته ام تا باران عشق را تجربه نکنم؛ دیگر توان مقابله با تب و لرز برایم باقى نمانده است…

ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﻣﻦ، ﺁﻫﻨﮓ ﺣﻀﻮﺭﺕ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭﻡ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﻟﻄﯿﻒ ﻭ ﺷﺎﻋﺮﺍﻧﻪ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺭﺍ ﻣﺪﻫﻮﺵ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﺗﻮ ﺗﻨﻬﺎ ﮐﺴﯽ ﻫﺴﺘﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ﺍﺭﺯﺵ ﻓﮑﺮﮐﻪ ﮐﺮﺩﻥ ﺭﺍﺩﺍﺭﯼ

ﺍﯾن ﺁﺩﻣﮑﺎن ﺳﻨگ ﺩل ﺩﻭ ﭘﺎ چه ﻣی ﻓﻬﻤﻨﺪ ﺍﺣﺴﺎسه ﺗﻮ ﺑه ﻣن ﺍﻧﮕﯿﺰه ﻣﺎﻧﺪن ﻣیﺩﻫﺪ ﭼﻘﺪﺭ ﻗﺼه ﻣﺎ ﻏﺮیب ﺷﺪه

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﺗﺮ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺧﺼﻮﻣﺖ ﺑﮕﺬﺭﺩ ﻭ ﻗﻠﺒﻬﺎ ﮔﺮﺍﻣﯽ ﺗﺮ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﺸﮑﻨﻨﺪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻧﯿﺪ ﻭ ﺯﯾﺒﺎ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﻓﺮﺩﺍ ﻃﻠﻮﻉ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﺮﺩ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﻧﺒﺎﺷﯿﻢ

ﺯﻻﻝ ﻭ ﺑﺨﺸﻨﺪﻩ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﻭ ﺻﺎﻑ ﻭ ﺑﯽﮐﺮﺍﻧﻪ ﻫﯿﭻ ﺳﯿﻢ ﺧﺎﺭﺩﺍﺭ ﻭ ﺩﯾﻮﺍﺭﯼ، ﺗﻮﺍﻥِ ﺗﺴﺨﯿﺮﺕ ﺭﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺷﺖ. ﺩﻟﺖ ﺩﺭﯾﺎﯾﯽ ﺑﺎﺩ…

چه زیباست وقتی نفس در هوای تو باشد. چه زیباست گل وقتی به چهره تو لبخند میزند. چه زیباست بخشش خدا وقتی برای تو التماس میکنم. چه زیباست بودن برایه با تو بودن. چه زیباست گریهایم به شوق دیدار تو. تقدیم به بهترینها. ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻬﺖ ﻣﯿﮕﻪ ﺟﺎﺕ ﺧﺎﻟﯿﻪ… ﻧﮕﻮ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﻣﺎ! ﺷﺎﯾﺪ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺑﮕﯽ: ﺟﺎﻣﻮ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭ؛ ﺯﻭﺩ ﻣﯿﺎﻡ

ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﻋﯿﻦ ﺁﺗﺶ ﺯﯾﺮ ﺧﺎﮐﺴﺘﺮ ﺍﺳﺖ… ﮔﺎﻫﯽ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻦ ﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪﻩ… ﺍﻣﺎ ﯾﮏ ﺩﻑﻋﻪ ﻭﺟﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺁﺕﺵ ﻣﯿﮑﺸﺪ

کاش هرگز در محبت شک نبود / تک سوار مهربانی تک نبود کاش بر لوحی که بر جان و دل است / واژه تلخ خیانت حک نبود . . .

بهترین ها باید در یادها بمانند؛ برای همیشه!

عجب خیاط ماهری است دنیا… که دل هیچکس را برای ما تنگ ندوخت…

دوستت دارم… از طلوع عشق… تا.. غروب سرنوشت…

سیر فصل خزان شود.. عمر آنکس که.. دمی اسیر اشک کند. چشمان مهربان تورا…

کاش توی این جاده یه تابلو نصب میکردن واسه دلخوشیم…!! *** تو *** دو کیلومتر…


:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , اس ام اس عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس عاشقانه , اسمس دوستت دارم ,



فصل اول سریال کارتونی Monsters vs Aliens
نوشته شده در شنبه 24 / 4 / 1393
بازدید : 506
نویسنده : مسعود

 

نام : Monsters vs Aliens

ژانر : سریال کارتونی

فصل : اول

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

 

خلاصه داستان: داستان سریال کارتونی هیولاها علیه بیگانگان پس از فیلم آن ادامه می یابد. پس از آن که همه چیز برای تیم هیولاها در “منطقه ۵۰” تحت کنترل و منظم به نظر می رسید، هیولایی به نام کاورتن به دستگیری رئیس جمهور امریکا می پردازد. او پس از دستگیری به معامله ای عادلانه می پردازد. چیزی که هیولاها و رئیس جمهور از آن خبر ندارند این است که کاورتن برای یک هیولای شیطان صفت کار می کند که می خواهد هیولاهای دیگر را نابود سازد و بر زمین فرمانروایی کند و …

 

دانلود در ادامه مطلب

 


:: موضوعات مرتبط: فیلم و سریال , انیمیشن , ,



بازدید : 560
نویسنده : مسعود



بازدید : 406
نویسنده : مسعود

در این مطلب از سایت فوردانلودز ، قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با نرم افزار جدید و قدرتمند Wondershare MobileGo for Android آشنا سازیم. تمامی محتویات دستگاه های خود را در کامپیوتر مدیریت کنید ! MobileGo می تواند از تمامی عکس ها ، موزیک ها ، فیلم ها ، اپلیکیشن ها و… نسخه پشتیبان تهیه کند. به کمک این برنامه به جدیدترین اپلیکیشن های آندروید دسترسی دارید و به سادگی می توانید جدیدترین ها را دانلود و نصب کنید و سپس به مدیریت آن ها بپردازید. از دیگر امکانات این برنامه می توان به ارسال شماره تلفن ها به ایمیل شخصی و ارسال SMS از طریق کامپیوتر اشاره کرد. از مهم ترین تغییرات نسخه پنجم این نرم افزار ، می توان به رابط کاربری جدید تخت و غش Flat Design اشاره کرد ؛ این امر تعداد فراوانی از کاربران را به سمت خود سوق می دهد. به کمک MobileGo می توانید تمامی دیوایس های آندرویدی خود را به سادگی کنترل و مدیریت کنید ؛ لازم به ذکر است که پیش از اتصال دستگاه به کامپیوتر ، گزینه USB Debugging را بایست از بخش Developer Option فعال کرده باشید. امیدواریم لذت ببرید.

 

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

لینک دانلود

حجم: 39مگابایت


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: مدیریت آندروید در ویندوز ,



بازدید : 452
نویسنده : مسعود

شاید کمتر کاربری باشد که از نرم افزار Zoom Player برای اجرای فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کند اما این دلیلی بر عدم وجود قابلیت های کلیدی در این نرم افزار نیست و بالعکس این نرم افزار دارای قابلیت های بسیار مهمی است که هریک از آن ها می تواند یک کاربر را متقاعد سازد تا از آن استفاده کند. محیط کاربری ساده اما بسیار جذابی که کمک می کند کاربران مبتدی به سادگی به تمامی قسمت های مختلف نرم افزار دسترسی پیدا کنند یکی از مهم ترین خصوصیاتی است که در این نرم افزار تعریف شده است. پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج صوتی و تصویری مورد دومی است که کاربران دقت زیادی به آن دارند چراکه بسیاری معتقدند که تنها استفاده از نرم افزاری که بتواند تمامی فرمت ها را اجرا کند کافی است.
Zoom Player قادر است تا دی وی دی های فیلم را با بهترین و بالاترین کیفیت ممکن اجرا کند تا علاوه بر اجرای فرمت های معمول کاربران بتوانند از این نرم افزار به عنوان یک دی وی دی پلیرهم از استفاده نمایند. قابلیت ارتباط با انواع موبایل ها ، فلش دیسک ها و سیستم های صوتی و تصویری برای اجرای فایل های چند رسانه ای ، اجرای فایل های چند رسانه ای آنلاین و حجم پائین در کنار اجرای سریع از دیگر خصوصیات این ابزار به شمار می روند. Zoom Player سه نسخه دارد که نسخه Home Max کامل ترین نسخه بوده که تمامی قابلیت ها را در بر می گیرد. آخرین نسخه را می توانید به راحتی دریافت کرده و از امکان فوق العاده آن استفاده نمائید.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , کامپیوتر , ,



بازدید : 429
نویسنده : مسعود

iDeer Blu-ray Player نرم افزار قدرتمندی است برای کسانی که می خواهند به صورت مستقیم از روی میزکار خود ، ویدیوهای بلوری خود را پخش کنند. این نرم افزار به شما امکان پخش حرفه ای ویدیوهای HD و به اشتراک گذاری آن ها در اکانت های فیسبوک و توییتر را می دهد. این پلیر قادر است فرمت های ویدیویی معروفی نظیر CD, MOV, AVI, MOV, FLV, WMV, MP4, MPEG, RMVB و فرمت های صوتی نظیر MP3, WMA, AAC, AC3 را به سادگی برای شما پخش نماید. ااز این پس قادر هستید ویدیوهای مورد نظر خود را در انواع دیسک های DVD و یا بلوری ، در هر منطقه ی مکانی تماشا کنید ، لازم به ذکر است که iDeer Blu-ray Player علاوه بر بارگذاری ویدیوها از دیسک های بلوری و DVD ، قادر است فیلم های مورد نظرتان را از فولدرها و یا نیز ایمیج های ISO نیز پخش نماید. iDeer Blu-ray Player می تواند ویدیوهای HD شما را بدون هیچگونه افت کیفیتی برایتان پخش نماید ، این نرم افزار از تمامی ترک های صوتی نظیر DTS HD Master Audio, Dolby TrueHD Audio و… پشتیبانی داشته و استریم آنلاین ویدیوها نیز بهرمند است. هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه از پلیر قدرتمند iDeer Blu-ray Player را با قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی شتاب دهنده NVIDIA’s CUDA را از لینک دانلود در ادامه مطلب دریافت کنید


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , کامپیوتر , ,



آنتی ویروس Eset nod32 ver.7 32bit
نوشته شده در شنبه 24 / 4 / 1393
بازدید : 563
نویسنده : مسعود

سرانجام پس از مدت ها انتظار ، نسخه هفتم آنتی ویروس معروف شرکت ESET نیز منتشر شد. در این مطلب از سایت فوردانلودز ، قصد معرفی نسخه Antivirus این محصول شرکت ESET را داریم. Nod32 نام یکی از محبوب ترین آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی قدرتمند دنیا ، محصولی از شرکت ESET کشور اسلوواکی است .نسخه جدید این آنتی ویروس در دو بخش مختلف ESET NOD32 Antivirus و ESET Smart Security منتشر شده که هر کدام یک سری ویژگی های خاص به همراه دارند .که در بخش ESET NOD32 Antivirus نرم افزار قادر خواهد بود تا سیستم شما را از هر گونه آلودگی ها از جمله : کرم ها ، ویروس ها ، تروجان ، نرم افزارهای جاسوسی و… و نفوذ هکرها محفوظ نگه دارد و در بخش ESET Smart Security امکاناتی دیگر از جمله دیوار آتش و آنتی اسپم و قسمت های کاربردی فراوانی تعبیه شده است که کاربر می تواند امنیت سیستم خود را در محیط اینترنت افزایش دهد. در این مطلب از سایت فوردانلودز ، مفتخریم به عنوان یکی از اولین وب سایت های فارسی زبان ، به معرفی نگارش Antivirus این نرم افزار می پردازیم. این نرم افزار قادر است سیستم عامل شما را در برابر هرگونه خطرات ناشی از ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها ، بدافزارها و… محافظت کند و به محض ورود هرگونه ابزار مخرب ، شما را از وجود آن مطلع سازد و به سرعت آن را پاکسازی کند. با توجه به گسترش بازی های رایانه ای و استفاده ی بسیار فراوان از کرک ها ، ممکن است بسیاری از این فعال ساز ها به عنوان فایل مخرب شناسایی شده و بدون اجازه شما حذف گردند ، اما ESET NOD32 Antivirus به کمک ویژگی قرنطینه به شما این امکان را می دهد که اینگونه فایل ها را در حالت قرنطینه قرار دهید تا نرم افزار به طور خودکار آنان را از بین نبرد. دانلود نسخه ی ۳۲ بیتی در ادامه مطلب…


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , کامپیوتر , ,



بازدید : 594
نویسنده : مسعود

- فایل دانلود کرده vhاز حالت فشرده خارج کنید.

2- فولدر ESET_UPD_Softgozar را در ریشه یکی از درایوها مانند C کپی کنید.

3- در داخل آنتی ویروس NOD32 و یا Smart Security دکمه F5 را بزنید تا به تنظیمات بروید.

4- به قسمت Update‌ بروید.

5- بر روی Edit کلیک کنید.

6- مسیر فایلهای Update مانند C:\ESET_UPD_Softgozar را وارد کرده و بر روی  Add ‌و سپس OK و دوباره OK کلیک کنید.

7- در داخل برنامه و در قسمت Update‌ بر روی Update Virus Signature database کلیک کنید.

8- برنامه بدون مشکل و به روز می شود.

 

روش فعال کردن دکمه Edit در نسخه 5 و 6 و 7 :

در حالت Safe Mode به این کلید در رجیستری بروید:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ESET\ESET Security\CurrentVersion\Info ]

و مقدار PackageFeatures  را در نسخه 5 روی 1 بگذارید. در نسخه 6 اسمارت عدد 53 را به 51 تغییر دهید. در نسخه 6 آنتی ویروس عدد 22 را به 20 تغییر دهید. در نسخه 7 اسمارت عدد 53 را به 54 تغییر دهید. در نسخه 7 آنتی ویروس عدد 22 را به 24 تغییر دهید.

برای ورود به Safe Mode قبل از بالا آمدن ویندوز چند بار کلید F8 را بزنید. برای ورود به رجیستری دستور regedit را اجرا کنید.

با این کار دکمه Edit فعال شده می توانید مسیر فولدر آپدتهای آفلاین را به آن بدهید و یا از سرور آپدیت نود32 در سایت EsetUpdate.ir استفاده نمایید.

این فایل هم NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه‌های 3.x و 4.x و 5.x و 6.x و 7.x به روز می‌کند.

برای رفع مشکل نارنجی شدن آیکون آنتی ویروس، در تنظیمات نرم افزار به قسمت System Updates بروید و آن را بر روی No Updates قرار دهید.

نکات:

1- برای این به روز رسانی نیازی به Username و Password وجود ندارد.

 


:: موضوعات مرتبط: آموزش , اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: آموزش آپدیت آفلاین نود32 ,